Muhammad Afeef B. Muhammad Abu Bakar As-Siddiq

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Khayla Arissa Bt. Muhammad Abu Bakar As-Siddiq

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Saturday, March 6, 2010

Doorgift buat family mertua...


Actually, benda ni dah lama buat aku pening. Sgt tak tau nak bagi doorgift apa untuk family B. Doorgift utk guest yang datang insyaAllah tak lama lagi settle (sebab my family sponsor! ehee..) Aku just beli favor bag je. Isi dalam tu da my mum gasak nak tolong fikirkan, so biarla... Settled satu perkara & tak payah fikir lagi pasal tu. Hurrah!

Just untuk family belah mertua ni.. huuu~ nak bagi ape ye?? Ponin.. ponin.. Actually aku terfikir nak bagi something yang boleh disimpan. Which means, memorable la sikit. Sebabnya, aku tau bakal MIL ni suke sgt simpan barang. Hee... Igt lagi bakal MIL penah cakap yang sirih junjung aku buat time tunang dulu, da kering pun dia still simpan sebab sayang nak buang. Huu~ terharukan??

Actually, untuk doorgift yang memorable, aku rase macam nak bagi candle macam dekat bawah ni...


Source: Googles

Kalau nak kira budget, macam ok kot. Tp my B berkeras tak bagi beli sebabnya dia kate macam membazir. Huu~

Kalo nak bagi something yang boleh dimakan, macam banyak je choice rasenye. Bile survey2 dekat satu blog ni [suezirboxes.blogspot.com], huiyoo.. cantek sangat customize doorgifts + chocs dia.. Sample macam dekat bawah ni:


Cutekan??

Ataupun nak bagi cupcakes?? Waarrghh.. penin2!!


2 comments:

PUAN THALHA : said...

coklat tuh rasanya lagi okay dari candle tu kot? cute & yummylicious!

Pya said...

waaa.. thanks a lot talha!