Muhammad Afeef B. Muhammad Abu Bakar As-Siddiq

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Khayla Arissa Bt. Muhammad Abu Bakar As-Siddiq

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, April 14, 2009

what happen today???


1. Taking back my PSM DRAFT

Serious aku tak ley tido smlm.. Tak tau kenape.. Maybe sbb terminum nes byk sgt kot.. huhu.. By da way, pukul 10 am aku ade perjumpaan ngan mama my lovely supervisor... Memalam lagi Tumey da msg ajak g sesame... Husy, cuak je.. Risau la jugak if byk gler nak kene betulkan.. Da la JUMAAT ni da nak kena submit final draft... So, kul 9 lebih tu aku da bertolak ke fakulti bersama Edot... Sementara tunggu Tumey, aku pn pg la menghantar buku di PSZ yang da berminggu tak pulang.. kene denda RM5.60.. :( Then, bile Tumey sampai, ktorang pn bersama-sama berjumpa mama... Naseb baik result tak la teruk sgt.. Just ade kene tambah2 sket mlm ni jugak akan aku berusaha menghabiskannya... Then, after that mama blaje ktorang mamam kat arked.. Huh!! Caye la mama... Nway, Thanks a lot mama :)


2. My bee & his FYP PRESENTATION

First and foremost, CONGRATES my dear sbb da berjaya menghabiskan presentation dgn jayanya!!! Dgr cerita, dpt jadik best presenter lagi... huhu.. Berbaloi praktiskan?? Lepas ni turn ya pulak.. Takutnyerrr :(


3. About my fren NORA DIANA

After je balik dari jumpe mama, aku cepat2 topup sbb nak menelepon kawanku yang dikatakan sedang sakit.. Alhamdulillah dia da tak ape2.. Mesti korang nak tau dia sakit apekan?? First dgr tu serius aku shock gler!! Dia menghidapi ketumbuhan di otak brain tumor.. Dia da operate 3:04:09 da skrg ni tgh menjalani fisioterapi untuk menguatkan kembali otot2.. Nora sayang.. Nnt aku abis segala exam n PSM ni aku pg jenguk ko k!! Take care... Aku sayang gler kat ko..

No comments: