Muhammad Afeef B. Muhammad Abu Bakar As-Siddiq

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Khayla Arissa Bt. Muhammad Abu Bakar As-Siddiq

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, April 22, 2009

..:Aku yang Kuat Makan:..


Aku pun tak tau ape jadik kat aku seminggu ni.. Asek nak mentekedarah je kejenyer. Risau la jugak badan yang sememangnye gem0k ni jadik makin gem0k!! =( Ari ni je macam2 aku makan.. Dengan ayam penyetnyer, dengan kek Secret Recipenyer, dengan coklatnye.. Huh.. tu pun tak cukup lagik!! Malam pulak aku masak bubo segera.. Serius aku lapa gler.. Tak tau kenape....

Kek Cheese ape tah..

Kek Coklat BlackForest.. nyum2..

Coklat Black Forest!!

Hopefully, ni mende last yang aku makan arini.. huhu..Bubor Ayam segera

Hanya gamba nasik ayam penyet je aku tak dpt nak letak.. Sbb da lapo sgt, so takde maknenyer nak snap2 gmba time tu.. haha..

Isy, abes final ni aku kene on diet balik.. Badan da naik oo.. huhu..
p/s: Actually aku lapa lagi sbenarnyer ni, tp...tahankan jela... =(

No comments: