Muhammad Afeef B. Muhammad Abu Bakar As-Siddiq

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Khayla Arissa Bt. Muhammad Abu Bakar As-Siddiq

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Sunday, April 26, 2009

..:BBQ NITE wif my courseMATE:..


Haha.. today, for the first time aku memerap ayam utk dibakar malam BBQ ni.. Actually, bukan aku sorang je, Mira, Tumey and Nana pown same2 memerap ayam.. Ayumey tukang siram rempah-ratus.. Yanie tukang tengok.. Kembar tolong belah sosej.. haha.. Yg laen da buat keje basuh ayam.. So, dis time, turn aku pulak.. Siap rempah-ratus tu sampai ke lengan jadinye time perap ayam tuh! haha!! Punyer la expert!!

So, bbq ni stat kul 8.30.. Kitorang isya' dulu then baru pg.. Tempatnyer di Taman Tasik UTM.. Manyaknyer makanan sampai tak larat nak abiskan.. Ade mihun, buah, ayam, sosej, coslow n otak2.. Thanks la kepada sape yg organize ye terutama LAN our bos! hehe.. After mentekedarah, ktorang karaoke kat dalam bilik tu.. Tah bilik ape tah.. After karaoke, ktorang men regu pulak.. Tp aku kat situ tak lama sbb da ngantok dah.. huhu.. sori guys!! So kat bwh ni ade some pics..

Ayam & sosej bakar! nyum2..

Mira.. & Edot yg sedang berpura2 membakar ayam.. haha..

Aku, Mira, Edot & Kak As

Dalam bilik mendengar karaoke =)

Muke Lesung time karaoke =)

Ni gelas Tumey. Dia geram sgt kat Ijat yg sgt giler mic time karaoke smpai gelas dia jd camni.. haha..

No comments: