Muhammad Afeef B. Muhammad Abu Bakar As-Siddiq

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Khayla Arissa Bt. Muhammad Abu Bakar As-Siddiq

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday, August 14, 2009

Tag dari Sham


1. Apakah yang anda sedang lakukan 30 minit yang lalu?

- Study Land Law.. huhu.. rajinkan??? cit.. puji dirik sendiri.. =)

2. 2 jam yang lalu?
- Sembang2 ngan Mirae

3. Minggu lepas?
- Antara yg menarik, nengok wayang cite G. I. Joe!

4. Tiga lagu yang boleh anda dengar berulang-ulang kali?
i- Tokio - Surafune
ii- Enrique Iglesias - Ring My Bells
iii- Rossa - Hey Ladies

5. 3 binatang yang anda tak suka?
i- Lipas!
ii- Tikus kat area Taman U... Iyeekkksss!
iii- Kumbang yg bau busuk tuw!

6. 5 fakta tentang anda?
i- Anak ke 6 dari 7 org adek-badek
ii- Suke membelog!
iii- Skrg ni tgh sambg study lagi.. *bile la nak keje nih???
iv- Ade org kate, sy ni independant orgnyew. Yeke???
v- Ade jugak org kate, sy ni nmpak je lembut, tapi sebenarnye ganas! hoho..

7. Tahun depan mungkin anda?
- Insyaallah nek pelamin. haha.. Doakan la ye!!

8. Saya tak reti sangat…
- Nak format laptop. My bee ade aja tp da lupe. hikhik..

9. Saya pandai …
- Ape yg org lain sepatutnye pandai.. Means, mcm m'jahit, memasak sume tulah!

10. Kawan saya…
- Macam2 jenis perangai..

11. Saya ada…
- Family yg sgt penyayang
- My bee yg sentiasa di sisi
- Laptop HP
- Handphone Sony Ericsson K810i
- Motor Lagenda kale itam
- Byk buku skrg ni. hoho....

12. Saya seorang…
- Gurl yg agak manje *not gedik k!

13. Adik saya…
- Bername Harith dan sy sayang adik sy sbb sy ade sorang adik je dlm dunia ni

14. Saya tak pernah bosan dengan (senaraikan 3)…
- Movie
- Study *setakat ni blm bosan lagik
- Sopping

15. Bilakah pertama kali bercinta?
- After abes matrix

16. Perkara yang selalu orang tak percaya tentang anda?
- Buleh bwk kete cam pelesit. haha...

17. Saya rindu…
- Mase kat matrix
- My mum
- My bee
- Anak2 buah tomey2

18. Saya tak sabar…
- Honestly, sy tak saba nak ade keje yg gaji beso & ade family sendiri. hehee...

19. 5 laman yang anda slalu layari?
- Blog
- Friendster
- Facebook
- YouTube
- 4shared

20. Anda mahu tag?
- Sesape yg follow sy. Buat ye jgn tak buat.

No comments: