Muhammad Afeef B. Muhammad Abu Bakar As-Siddiq

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Khayla Arissa Bt. Muhammad Abu Bakar As-Siddiq

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, August 11, 2009

..:Good News!:..


Jeng..jeng..jeng!!


Hurray! Berita yang menggumbirakan! Buleh acces tenet da... Da dapat broadband da.. hehee.. Thanks to Apai yang telah bersusah payah amekkan broadband ni. Cayang sama lu Apai.. hehee.. Apai lagik cepat dari pos laju.. Caya lah!

Ermm.. malam ni tak ley nak stat tulis blog panjang2 lagik. Manyak keje mau disetelkan.. Antaranya:

1. Assignment Case Study 2: Article Review
2. Assignment Contract Studies : Contract Drafting
3. Assignment Law of Contract : Analysis Case - Sim Chio Huat v. Wong Ted Fui
4. Assiggnment Land Law : Gramatical Rules
5. Assignment Project Management : AON

Hoho.. untuk beberapa minggu ni, idup aku tak tenteram dek assignment yang banyak nih.. Warghh...bile la aku nak memblogging sepuas-puasnyew.. =(

6 comments:

apaiyapalot! said...

time kasih je ke?
nantikan list makanan yang aku nak mkn!
hu hu hu

rimieilya said...

cian ko ek banyak keje kne buat.research camne? aku kat sini asyik relax je.hoho..cuak gak

Anonymous said...

haa...jgn lupe kasi piza kt tepi jln tue 1 kt apai tu...tanda time kaseh+sayang!!...ahakss

Pya said...

To Apai:
Owh, ade udang di sebalik mee rupenyew.. huhu.. xdpt jpa lagik la pai.. nnt2 la aku blanje ko k!

Pya said...

To Mirae:
Aku tak de research la mirae. Aku amek taught course jew. Kene attend class only + buat assignment. Maleh le nak buat research. huhuu...

apaiyapalot! said...

skang tak men ah udang di sebalik mee lg.
skang ni sebut gini:-
de tulang di sebalik kenny rogers ke
de ciken cop di sebalik lambakan cheese ke!

kkkkkk. iye pya. i tunggu jpa mu tu. kalau jpa dah masuk daku sanggup menuntut di mana jua daku berade! huhuhu