Muhammad Afeef B. Muhammad Abu Bakar As-Siddiq

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Khayla Arissa Bt. Muhammad Abu Bakar As-Siddiq

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Sunday, January 12, 2014

Set Kulit Sihat & Cantik dari Shaklee!


Bismillahirrohmanirrahim & Assalamualaikum w.b.t.

Dua hari tak update blog kesayangan. Haha addicted sudah! Rupanya sangat penat menjadi seorang WAHM ni. Apa tu WAHM? Short form yang sangat glamour dikalangan Shaklee Independant Distributor sekarang yang mana mereka berhenti kerja dan menjadi 'Working at Home Mother'. Yes, daku bukan lagi fulltime housewife, tapi WAHM! Tepuk2 bahu sendiri. Haha!

Setiap masa berfikir tentang marketing strategy untuk jual suplemen Shaklee, camno nak buat iklan yang boleh pengaruh orang beli. Dan sekarang ni hobi terbaru daku adalah mengambil gambar suplemen-suplemen Shaklee! Haha! Penuh dah handphone dengan gambar suplemen. Plus buat poster-poster suplemen sendiri. Lama tak ngedit gambar, ketar-ketar tangan masa first time pegang mouse. Lama dah tak buka laptop sebenarnya sebab Afeef suka ketuk-ketuk laptop kesayangan sampai hang! Huhu. Selama ni pun berfacebook & insta tru phone je.

Oklah, this time nak bercerita tentang Set Kulit Sihat & Cantik dari Shaklee. Suplemen ini membantu anda menyihatkan kulit dari dalam dan seterusnya menjadikan kulit luaran cantik dan berseri-seri, InshaAllah dengan pengambilan yang konsisten.

Set Kulit Sihat & Cantik Lengkap

Mengandungi, ESP.

Boleh baca khasiat ESP di gambar ye. 
Nanti akan buat satu entry tentang ESP

Sustained Release Vita-C Plus.

Boleh baca khasiat Sustained Release Vita-C Plus di gambar ye. 
Nanti akan buat satu entry tentang Vita-C Shaklee ni.

Vita-E Complex.

 Boleh baca khasiat Vita-E Complex di gambar ye. 
Nanti akan buat satu entry tentang Vita-E Shaklee ni.


Secara ringkasnya tentang Set Kulit Sihat & Cantik dari Shaklee ni.

ESP: Ia merupakan sumber protien lengkap. Seperti mana yang kita tahu sel-sel badan kita adalah terdiri daripada proteinkan? So, bila sel-sel badan jadi tidak sihat apabila diserang radikal bebas, kulit akan menjadi kusam, ditumbuhi jerawat dan jeragat. Jadi, bila consume ESP ni, sel-sel yang terdiri daripada protein akan diperbaharui dan hasilkan kulit akan jadi lebih sihat dan berseri-seri. ESP juga mampu membantu memudarkan parut jerawat, chicken pox dan jeragat di wajah.
[ESP tahan sebulan setengah]

Sustained Release Vita-C Plus: Sebiji Vita-C mengandungi vitamin C yang terdapat di dalam 7 buah biji oren. Ia mampu membantu menghasilkan kolagen dalam kulit dan hasilnya kulit akan menjadi lebih anjal dan awet muda. Ia juga mampu mencerahkan kulit seluruh badan secara sekata. Selain itu, Vita-C Shaklee juga boleh dijadikan masker (akan buat entry lain tentang ni ye).
[Sustained Release Vita-C Plus tahan 6 bulan woh!]

Vita-E Complex: Mampu membantu dalam memudarkan jeragat dan mengurangkan kedutan di wajah. Ia juga membantu mengurangkan keradangan kulit. Seperti contoh, Vita-E mampu mengurangkan merah-merah, kesakitan dan gatal-gatal pada kulit akibat ditumbuhi jerawat yang sangat kronik.Ia juga merupakan anti-oksida dan mampu melambatkan penuaan. Jadi hasilnya wajah akan menjadi awet muda. Selain itu, Vita-E Shaklee juga boleh dijadikan masker (akan buat entry lain tentang ni ye).
[Vita-E Complex tahan 4 bulan woh!]


Berdasarkan pengalaman sendiri yang dah consume ESP selama 5 bulan, Sustained Release Vita-C selama 2 bulan & Vita-E Complex selama 2 minggu, kesannya pada kulit wajah dan seluruh badan sangat ketara! Jerawat pun dah tak tumbuh mencanak-canak terutama di waktu hormon tidak stabil. Haha ayat cover.

Oh, setiap pembelian Set Kulit Sihat & Cantik akan mendapat free shaker comel seperti di bawah ye.

Comelkan? Ringan dan senang di basuh.

Sebenarnya masih mencari shaker seperti di bawah ni. Tapi still tak jumpa-jumpa. Jumpa yang comel seperti di atas je. Oklah kan asal dapat free shaker kan? Hehe. 


Anyone ada contact untuk saya beli shaker seperti di atas untuk borong, boleh tinggalkan komen ye!


Shaker lama seperti di bawah yang colourful sudah kehabisan stok! Huhu.

Shaker ni pun sebenarnya saya dapat free. Beli susu Afeef! Hahak!


Oklah, mata dah tak berapa nak larat ni. Blog ni pun kalau type panjang-panjang mesti orang boring nak bacakan?

Oh, hari ni COD barang dekat kawan UTM dulu, Lyanto! Hehe! Lama tak jumpa ko Lyan. Harapnya dapatlah kesan terbaik dari suplemen Shaklee ye aku doakan sentiasa. =)

With Lyan =)

So, yang mana berminat nak beli Set Kulit Sihat & Cantik or mana-mana suplemen Shaklee dari saya, boleh contact number di bawah ye!

Sofiah Abdollah | 011.11335711
SID [1074019]
COD area Bandar Damansara Perdana, Ikea, The Curve dan sewaktu dengannya.

#Dalam progress nak buat FanPage di FaceBook. ILOVENaturalSupplement =)


Wassalam.

2 comments:

Yuliana Wahit said...

Salam dear.. yuyu nak borong shaker.. whatssap yuyu blh 0127111497.. tq..

Anonymous said...

salam...whatsapp berkaitan shaker..0143557203