Muhammad Afeef B. Muhammad Abu Bakar As-Siddiq

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Khayla Arissa Bt. Muhammad Abu Bakar As-Siddiq

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, December 9, 2009

kursus ape???


5 & 6 Dis aritu, saye ngan my bee pg satu kursus.. eheee.. Kursus ape lagie.. Kursus kawen laa! Yey!! Setel satu perkara.. Kami amek kursus kawen yg dianjurkan oleh Pusat Keusahawanan & Pembangunan Insan di Bangunan Mara, KL. Fee die murah giler. RM80 jew. Masa.. Sabtu (2.30pm-6.30pm) & Ahad (8.30am-6.30pm). Penceramah pulak sume kelakau2.. Setiap mase asek nak pecah perut gelak.. hahaaa.. Tp yg tak bestnyew, disebabkan duduk lame sgt, pinggang pon da nek lenguh. Tp, scr keseluruhannye.. saye sgt berpuas ati. Byk knowledge dpt dari kursus kawen tue.

Huuu.. Even da setel satu perkara, masih byk lagi perkara yg tak setel & tak blh nak disetelkan buat mase skrg nie. Sebab ape?? Hanye org tertentu shj yg tau. waaa...

Ari ni da ari Rabu. Besok da ari Khamis. Ahad da nak balik UTM. Arrgghhh.. Tak puasnyew saye nak bercuti di rumah! Sangat tak puas! Balik ni da kene mengadap buku balik.. oohh.. Semoga Tuhan kuatkan semangat saye yg tak berape nak kuat ni utk abeskan study yg tinggal separuh je lagi nie..

5 comments:

apai si cantik (org ckp) said...

ces pya! g kl bkn no roger member2!mentang2 nk kawen dah. xnk geng dah ngn bdk2 spt kami (majuk gile)

OpiYa OneL said...

To Apai:

alolo apai si cantik.. jgn le majok. aku g kl pon ne de sempat nak ronggeng. g kursus jew pon. nnt aku turun lagi aku carik korang k!

sePosen said...

apai majok ek?!...alah...dia mn leh majok..hati dia keras...hahaaa

apaiyapalot said...

cis.sudah la..bilenye lagi.huh.pya. i nak kawen dah.ahahahhahahahah.

ko pehal abu?nk cari gaduh ke? (smbil tunjuk pnumbuk)kui2

OpiYa OneL said...

uih.. jgn gado2.. tak bek.. haha..