Muhammad Afeef B. Muhammad Abu Bakar As-Siddiq

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Khayla Arissa Bt. Muhammad Abu Bakar As-Siddiq

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Sunday, November 22, 2009

stat berangan lagi..


Arini satu ari suntuk aku menengok intenet. Semangat aku search tuk barang2 kawen, pakej kawen n etc. Antara yg aku berangan adalah:


Wedding Cake

Yg ni sesuai tuk hantaran kan?

Actually, aku ni sgt cerewet dlm memilih barang. Da byk website, blog ttg wedding cake yg aku da nengok, tp keje tangan kebanyakannye tue kurang kemas. Then, terbukak blog ni..


Terpana seketika tgk cake dia. So simple & cantek sgt!!! Price.. dlm lingkungan RM160++

Yg ni tuk makan berdamai

Yg tuk makan berdamai tu mcm too much pulak bunge diakan?? Nnt if berkesempatan tempah cake dgn pemunye blog, nak suh dia kurangkan sket bunge kat cake tue... Buat mcm kat bawah ni... eheee..


Tak pun letak fresh flowers ke.. Pun cantekkan??? ehee.. berangannyew!

Dream cake!!!

Pastu atas dia letak toppers yg sgt comel ni!! Boley purchase dkt sini

Cute toppers!

3 comments:

buRn said...

waaa...beshnyee... leh brangan byk2 ...hehee... nk jgk!!...

mr.s mi-G said...

aku suggest kt ko wedding cakes kt ratukek..
kek die mang lawa n keje die kemas..
price bley thn..
cube ko search flicker ratu kek..
:D

Pya said...

To Bain:

Thanks for da info!