Muhammad Afeef B. Muhammad Abu Bakar As-Siddiq

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Khayla Arissa Bt. Muhammad Abu Bakar As-Siddiq

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday, October 16, 2009

feel so.....


Ape yang aku rase skrg nie...

Suatu perasaan yg..
Hurmm..
Maybe hanye org yg merasai shj yg mengetahui...
Maybe keputusan yg suatu mase dahulu aku buat adalah salah..
Tapi..
Menyesal sekarang pn da tak berguna..
Hidup kene diteruskan...
Makabah...
Doakan adik berjaya harungi mase2 skrg ni..
Sebab mak ngan abah la adik kuat skrg ni..
Dan sebab mak ngan abah la adik still ade kat sini...
Semua utk mak ngan abah...

7 comments:

mr.s mi-G said...

babe, ko knape?ok ke x nie?ko stress ker study??jgn sedey2 n stress,k..

rimieilya said...

aku tau apa yg ko rasa sb aku pn tgh merasainya skrg.huhu..

smg kte sm2 tabah ek.ignore anything yg bother ko k..insyaAllah kte leh wt..

chayok2

Pya said...

To bain n mirae:

sungguh stress skrg!!! nak nangeh je rasenye... huuuu.....

rimieilya said...

relax la wei..jgn tension2 ek.kl nk nanges,g pnjm bahu abu ek..

buRn said...

babe leh bt... saba k!.. t.care...

apaiyapalot! said...

pasal exam ah tu kn. cahiyok2. yu ken do it!

Pya said...

To my cayang:

Thanks a lot. Miss u sgt2!


To papai:

b4 nak exam ni aku kene abeskan berbelas assignment yg diberi lecturer.. LAST MINUTE! Giler!! aku pon blh giler!